Politieke Economie – Bas Jacobs

Economiebijles Cohen

with one comment

De Telegraaf berichtte dat Job Cohen bijles economie krijgt van een groepje hoogleraren economie. Alom wordt gespeculeerd wie dat zijn. Mathijs Bouman suggereert dat ik een van hen zou zijn. Ik krijg ook al sms-jes van vrienden met de vraag of ik bijles geef. Maar ik kan bekennen: ik hoor niet bij het selecte groepje.

Ik heb Cohen een keer ontmoet, in de coulissen van Buitenhof. Hij gaf daar zijn visie op de kosten-batenanalyse van de Noordzuidlijn. Daar was ik niet zo van onder de indruk, zie link. Wat economiebijles kan daarom best nuttig zijn.

Written by basjacobs

21 maart 2010 bij 11:41

Geplaatst in verkiezingen

Tagged with ,

Eén reactie

Subscribe to comments with RSS.

  1. Die link werkt niet bij mij en zoekend op de site vind ik het ook niet: http://www.vpro.nl/programma/buitenhof/zoeken/?qr=cohen&scope=Buitenhof

    Maar ben ik economisch gezien op de goede weg in dit stukje?
    http://alper.nl/dingen/2010/02/red-amsterdam-van-de-kortzichtigheid/

    In ieder geval dat van de NZ-lijn kan ik hem vergeven, maar niet dat hij ruim tien jaar toeziet over een ‘wereldstad’ zonder museum voor moderne kunst.

    Alper

    23 maart 2010 at 11:27


Geef een reactie

